czwartek, 21 listopada 2013

Koralowiec Koło

Przed weekendem chciałam pokazać najnowszy wisior. Zrobiłam go z użyciem swóch kamieni koralu. W posiadanie jednego z nich weszłam w posiadanie na bazarku na Kole a nie nie podczas dni kiedy sprzedają starocia ale podczas dnia targowego. Podeszłam do stoiska z biżuterią , żebu zobaczyć czy jest coś co mogłabym kupić aby rozwalić.:). Pani podeszła do mnie i zaczęłyśmy rozmawiać. Wkrótce Pani przeprosiła mnie na chwilę i z zaplecza przyniosła mi parę kamieni których nie używa i dała mi w prezencie za darmo. Dostałam ten koral, piasek pustyni i agat. Było to bardzo miłe. DZIĘKUJĘ. A oto koral połączony ze sznurkami w kolorach brązowym , zielonym, pomarańczowym i czerwonym oraz koralikami toho i małymi kulkami uleksyt. Nazwalam go KORALOWIEC KOŁO.

sutasz red, coral, uleksyt

red soutache, coral soutache, coral, uleksyt


Dla zainteresowanych kamieniami:  "Uleksyt jest kamieniem jasnowidzenia, telepatii i intuicji. Otwiera czakrę trzeciego oka, aby przewidywać przyszłe wydarzenia, wiedzieć więcej i zagłębiać się w ważne dla człowieka sprawy, a w szczególności prowadzi do źródeł problemów i wskazuje optymalną drogę do ich rozwiązania. Z tym kamieniem pracuje się dla odczytywania znaczenia snów, a także nawiązania kontaktu z przewodnikami duchowymi i energiami z innych wymiarów. Uleksyt aktywuje intuicję, uwrażliwia na intencje innych ludzi, a także działa jak aktywator wyobraźni i inspiruje rewelacyjne pomysły w biznesie i w praktycznym życiu."
"Koral jest kamieniem o pochodzeniu organicznym, może być używany do połączenia się z energiami Natury i jej cudów. Koral także przyciąga miłość i obfitość, szczególnie czerwony koral, który jest kamieniem namiętności. Cechy, które wydobywa z człowieka koral to także kreatywność, optymizm, wewnętrzny spokój, siła i zrozumienie celów."



1 komentarz:

  1. Ogladamy od czasu do czasu Twoje małe dzieła sztuki i jesteśmy zachwyceni. Nie możemy się doczekać żeby zobaczyć je w realu. Pozdrawiamy z Wro. Do zoba:) Los Kemparos

    OdpowiedzUsuń