poniedziałek, 28 października 2013

Story CD

Bardzo się cieszę z pozytywnego odzewu na to co pokazałam do tej pory.
Mam więcej tych cudów więc pozwólcie że przedstawię Wam kolejno:


Wisior zimowy, do noszenia do czegoś dzianinowego lub wełnianego. Zmienił juz właściciela z czego jestem bardzo dumna - jako pierwszy.:)



Wisiorek do kolczyków Choinka. Najlepiej wygląda na srebrnym łańcuszku.




Ten nazywam imieninowy, nosiłam go w czasie przyjęcia imieninowego u taty do jedwabnej amarantowej bluzki. Wygląda elegancko, delikatnie le też intrygująco.



Agat - W założeniu miał być niebieski wisior. Kamień jednak mienił się tyloma kolorami że dobrałam do niego sznurki niebieski, atramentowy, brąz i beż. Dodałam też opalizujące ciemne perły i drobniutkie bursztynowe koraliki. Też już zmienił właścicielkę ale chętnie go powtórzę :)






Naszyjnik Niebieski w założeniu był wisiorkiem i wyglądał tak:


Ale jakoś czułam że mu czego brakuje więc dorobiłam, przerobiłam i powstał naszyjnik. Teraz robię do niego bransoletkę. Ładnie komponuje się z granatem i ślicznie rozświetla twarz.

I jak Wam się podoba?






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz